7 Aralık 2010

Yeni Yıl Kurabiyelerimiz Sizlerle...

2011 yılına özel yeni yıl kurabiyelerimiz hazır...Büyük zevk alarak hazırladım yeni yıl kurabiyelerini.Hepimize şans getirmesi dileğiyle...

Bu kurabiyeleri Nesrin Hanımın sitesinde görmüştüm ve gerçekten çok beğendim..İstek gelince bende tasarladım...


Camlı kurabiyelerimiz yeni yıla özel motifli çalışıldı.İçinde şeker olan bu kurabiyeler şok şık duruyor...


Yabancı sitelerden takip ediyordum katlı kurabiyeler çok uygulanıyor orda.Bende kardan adam şekilli yaptım bunlardan...


Bu kurabiyeler tamamen Twiggy terlikerimden kıskançlık...Ev terliklerimin üzerindeki motif..Benim çok hoşuma gidiyor...




Burnu havuçlu atkılı kardan adamlarımızı unutmak olmaz tabiki..Kardanadamın olmazsa olmazlarından turuncu havuç burnu yerleştirip,atkısını taktıktan sonra kurabiyemiz hazırrr...


Yeni yılda bol bol dua edelim...Tüm dileklerimizin gerçekleşmesi ümidiyle...







Kurabiye tabağımız hazır....

Marshmallow vücutlu,çöp kollu,atkılı,topik şapkalı kardan adam kurabiyemiz de hazır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder